.

.

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Γεράσιμος Κακλαμάνης


Γεράσιμος Κακλαμάνης, Ψυκτικός-Ελεύθερος Επαγγελματίας

Γεννήθηκα στις αρχές του ’90. 
Τελείωσα το Λύκειο στη Λευκάδα παράλληλα με μουσικές σπουδές στην Αθήνα τις οποίες ολοκλήρωσα το 2011. 
Κατατάχθηκα και απολύθηκα απ΄τον Ελληνικό Στρατό το ίδιο έτος. Κατοικώ και
εργάζομαι μόνιμα ως ψυκτικός-ελεύθερος επαγγελματίας στη Λευκάδα.


ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Η επιλογή μου να θέσω υποψηφειότητα στις περιφερειακές εκλογές του τόπου ετούτου ξεκίνησε ουσιαστικά απο την κατάσταση που επικρατεί στη Λευκάδα , στα Ιόνια και στην Ελλάδα χρόνια τώρα εις βάρος όλων μας. 

Τα καθημερινά συναισθήματα της απογοήτευσης , της ταλαιπωρείας , της ασυδοσίας , της ανοργανωσιάς και πολλών άλλων και σίγουρα ο μάταιος κόπος κάθε νέου σαν εμένα να δημιουργήσουμε κατι όμορφο και αξιοκρατικό σε τούτο εδώ τον τόπο με έκανε να σκέφτομαι σοβαρά να ασκήσω τα πολιτικά – δημοκρατικα μου δικαιώματα όχι μόνον κάθε 4 χρόνια στις εκλογές αλλά και σε κάτι πιο χρήσιμο, όπως είναι η υποψηφιοτητά μου ως περιφερειακός σύμβουλος. 

Και άν ωστόσο δεν καταφέρω να κάνω κάτι καλό για τον τόπο μου ας είναι έστω η προσπάθεια ετούτη που κάνω η αρχή για να αλλάξουμε τα πράγματα στον τόπο μας προς το καλύτερο.

Και όπως είπε κάποτε ο Αθηναίος ρήτορας Ισοκράτης  <<Το της πόλεως όλης ήθος , ομοιούται τις άρχουσιν>> ...